دانلود پروژه های دانشجویی و ارائه مطالب ویژه و فروش کالا-در ضمن شما می توانید هرگونه تحقیق و پروژه دانشجویی خود را از طریق ایمیل از ما درخواست کنید

آمار سایت

نظرسنجی سایت

ایا از قیمت محصولات ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 73
  • بازدید کل : 258776

زندگی نامه لیونل مسی


زندگی نامه لیونل مسی

پشت انسان های بزرگ همیشه یک چیز وجود دارد. شاید خدا را اول به ذهنمام برسد اما خدا خیلی بزرگتر از این حرفا است. می خواهیم داستمان را زمینی کنیم. پشت موفقیت های لیونل مسی یک پیرزن قرار دارد، کسی که در روز های نا امیدی لیونل پشتش بود و دستش را گرفت. مادربزرگ مهربانی که معروف نبود ولی معروف شد، مرد نبود اما مرد شد، آسمانی نبود که آسمانی شد.

 

روبه سوی مادربزرگ، جایی در آسمان

لیونل آندرس مسی متولد 24 جون 1987 است، وی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا و کاپیتان تیم ملی آرزانتین است و خیلی ها او را بهترین بازیکن جهان می دانند. لیونل مسی تنها بازیکنی است که پنج بار توپ طلا را برنده شده است که چهار بار آن پشت سر هم در سال های 2009، 2010، 2011 و 2012 بوده است و دیگری متعلق به سال 2015 می باشد. همچنین وی سه کفش طلا اروپا را برده است. او به همراه بارسلونا 7 بار قهرمان لالیگا شده است و 4 بار لیگ قهرمانان اروپا را برده است. او در کتاب گینس رکورد هایی چون بیشترین تعداد گل در لالیگا و بیشترین گل در یک فصل لالیگا با 50 گل و بیشترین گل در یکسال میلادی را با 91 گل و بیشترین گل در یک مسابقه لیگ قهرمانان با 5 گل دارد.

 

با تیم ملی آرژانتین وی در 6 تورنمنت مهم حضور داشته است و در رده های پایه وی قهرمان جام جهانی 2005 و آقای گل و بهترین بازیکن آن تورنمنت شده است. وی همچنین برنده مدال طلا المپیک 2008 با تیم ملی آرژانتین نیز است. او در آگوست 2005 برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و به عنوان جوانترین بازیکن و گلزن آرژانتین تاریخ جام های جهانی آرژانتین تبدیل شد. او کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 شد و با آرژانتین به فینال جام جهانی 2014 در خاک برزیل رسید و همچنین سال بعد از جام جهانی با تیم ملی به فینال کوپا آمریکا 2015 در شیلی رسید ولی در هر دو عنوان دوم را کسب کرد. او در هردو تورنمنت به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

 

ابتدا زندگی

لیونل مسی در شهر روزاریو در ایالت سانتا فه آرژانتین متولد و فرزند سوم خورخه مسی، مدیر یک شرکت تولید استیل و سلیا کوکتینی، کارمند یک شرکت تولیدی است. از طرف خانواده پدری وی اسپانیایی و ایتالیایی است و جدش از مارخه به کاتالونیا مهاجرت کردند و از طرف خانواده مادری وی ایتالیایی است. در سن 4 سالگی به باشگاه محلی گراندولی پیوست، تیمی که توسط پدرش هدایت می شد. مادربزرگش سلیا همراه و مشوق همیشگی وی در تمرینات و مسابقات بود. مرگ سلیا اثر بزرگی بر زندگی لیونل داشت. سلیا کمی بعد از تولد 11 سالگی مسی درگذشت. مسی بعد از آن زدن گل هایش را با اشاره کردن به آسمان با مادربزرگ فقیدش جشن می گیرد.

لیونل مسی

او طرفدار دو آتیشه نیولز الدبویز روزاریو است و در سن 6 سالگی به این تیم پیوست و در طول شش سال حضورش در این تیم بیش از 500 گل به ثمر رساند و لقب ماشین 87 را به او دادند. اما در سن 10 سالگی با تشخیص مشکل هورمونی او، فوتبال حرفه ایش در آستانه پایان قرار گرفت و بیمه پدرش تنها دو سال از طول درمان او را پرداخت می کرد. هزینه درمان او ماهی 1000 دلار بود. در ابتد باشگاه نیولز قبول کرد این مبلغ را پرداخت کند اما بعد از مدتی زیر آن زد.

 

خانواده مسی، بستگانی در کاتالونیا داشتند و آن ها ترتیبی دادند در مدت آزمایشی در تیم بارسلونا تمرین کند. در سپتامبر 2000 این آزمایش انجام شد. کارلوس رکساچ مدیر تیم های بارسلونا تصمیم گرفت با او قرارداد امضا کند اما چون در آن سال ها قرارداد بستن با بازیکنان کم سن خارجی مرسوم نبود، مدیران باشگاه تعلل کردند. در 14 دسامبر 2000 بعد از کش و قوس ها فراوان، کارلوس رکساچ در حالی که کاغذی در دسترسش نبود، قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت و در فبریه سال بعد خانواده مسی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه محل تمرین بارسلونا نقل مکان کردند. در فصل اول به خاطر مشکلات نقل و انتقالات در بازی های دوستانه به میدان رفت. در تمرینات آنقدر ساکت بود که همهگان فکر می کردند او لال است. مشکل دیگر وی دوری از مادرش و خواهر و برادرش بود که به روزاریو برگشته بودند و او با پدرش در کاتالان ماندگار شده بود. در فصل بعد با حل شدن مشکلات به عنوان بازیکن در کنار فابرگاس و پیکه در لاماسیا به میدان رفت و در 30 بازی 36 گل زد و آقای گل شد. در آخر فصل پیشنهادی از آرسنال داشت، پیکه و فابرگاس به مقصد انگلستان تیم را ترک کردند اما مسی ماندگار شد چون باید ماندگار می شد.

 

بارسلونا

از سال 2003 در مقاطع مختلفی به تیم اصلی دعوت شد. اولین بازی اش را در سن 16 سال 4 ماه و 23 روزگی در مقابل پورتو خوزه مورینیو انجام داد. او به همراه چند بازیکن دیگر به تیم اصلی فراخوانده شده بودند. بعد از اولین جلسه تمرینی اش با تیم اصلی رونالدینیو به بازیکنان دیگر گفت این پسر 16 ساله روزی از او هم بهتر خواهد شد. رونالدینیو با مسی دوست شد و به او برادر کوچک می گفت. او به تیم جوانان باشگاه کمک کرد و این تیم را از سقوط نجات داد و بعد از اولین قرارداد حرفه ای اش را ثبت کرد. او قراردادی امضا کرد که مبلغ فسخش 30 میلیون یورو بود و هفته بعد با بازی در دسته دوم اسپانیا به 80 میلیون یورو نیز افزایش یافت.

سایت ورزش 11 - اولین بازی رسمی لیونل مسی مقابل پورتو پرتغال

در تمرینات بیشتر بر روی تقویت عضلاتش کار می کرد چرا که بازیکنان دیگر از او بلند تر و قوی تر بودند. در آخر فصل در تمام رقابت هایی که به میدان رفت 36 گل به ثمر رساند. در فصل 05-2004 او به مهمترین بازیکن تیم رزرو تبدیل شد و تنی چند از بازیکنان تیم اصلی از فرانک رایکارد، سرمربی وقت بارسلونا خواستند مسی را به تیم اصلی بیاورد. رایکارد مسی را به تیم اصلی آورد و او را در سمت راست زمین قرار داد. اولین بازی اش را در 16 اکتبر در مقابل اسپانیول انجام داد و در دقیقه 82 وارد زمین شد. به عنوان بازیکن تعویضی حدود 77 دقیقه در 9 بازی برای بارسلونا بازی کرد از جمله بازی در مقابل شاختار در لیگ قهرمانان. در 1 می 2005 روی پاس رونالدینیو اولین گلش را به ثمر رساند و در آن زمان به جوانترین بازیکن گلزن بارسلونا تبدیل شد.

لیونل مسی

 

از سال 2005 تا 2008

در تولد 18 سالگی اش اولین قراردادش را با تیم اصلی امضا کرد و مبغ فسخ قراردادش به 150 میلیون یورو رسید. این قرارداد تا سال 2010 بود. بعد از بازی درخشان در مقابل یوونتوس فابیو کاپلو، کاپلو خواستار انتقال قرضی وی شد و بعد از آن اینتر خواهان به خدمت گرفتن مسی شد اما بارسلونا موافقت نکرد و قرارداد مسی را تا سال 2014 تمدید کرد.

 

او در ابتدا شماره 19 را بر تن کرد و پس از مدتی خودش را به عنوان وینگر راست اصلی تیم جا انداخت و به همراه اتوئو و رونالدینیو مثلث مرگبار بارسلونا را شکل داد. او در بازی های زیادی به میدان رفت از جمله در اولین ال کلاسیکو اش در 19 نوامبر. او در مسابقات لیگ قهرمانان هم حضور داشت ولی در بازی در مقابل چلسی مصدوم شد و تا فینال مسابقات نتواسنت بازی کند. در فینال هم فرصت حضور در بازی را نیافت و بعد از قهرمانی به خاطر اینکه بازی نکرده بود در جشن قهرمانی تیم شرکت نکرد. در فصل 07-2006 خودش را به عنوان یکی از بهترین های جهان مطرح کرد اما در آن فصل به مصدومیتی سه ماهه از میادین دور شد. در مارچ 2007 اولین هتریکش در کلاسیکو را ثبت کرد.

لیونل مسی

در آن روز ها خیلی ها او را با مارادونا مقایسه می کردند و او با گل هایی که شبیه مارادونا به ثمر رساند نشان داد شبیه مارادونا است. گل بازی در مقابل ختافه در کوپا دل ری که توپ را از میانه زمین برداشت و 60 متر را طی کرد و همه را دریبل زد و توپ را وارد دروازه کرد همه را یاد گل قرن، گل مارادونا در یک چهارم جام جهانی 1986 انداخت. سه هفته بعد او در لیگ گلی به اسپانیول با دست زد که همه را یاد گل مارادونا به انگلستان انداخت. گل دست خدا مارادونا.

 

با افت رونالدینیو او در 20 سالگی به ستاره اصلی تیم تبدیل شد و در سال 2007 به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا بعد از کاکا و رونالدو انتخاب شد.

سایت ورزش 11 - صحنه به ثمر رساندن گل مسی توسط دست مقابل اسپانیول

سایت ورزش 11 - صحنه به ثمر رساندن گل مسی و جاگزاشتن 6 بازیکن و دروازبان

 

 

فصل 2008/09

بعد از دو فصل ناکامی، ریکارد از تیم رفته بود و رونالدینیو نیز بارسا را ترک کرده بود. مسی از مصدومیت ناحیه ماهیچه رنج می برد و شماره 10 را بر تن کرده بود. او در 51 بازی فصل موفق شد 38 گل به ثمر برساند. او به همراه اتوئو و هانری بیش از 100 گل به ثمر رساندند. در پایان سال بعد از رونالدو دومین بازیکن برتر سال شد.

 

او تحت رهبری گواردیولا هم در گوش راست بازی می کرد و در حین بازی به تو می زد. او در الکلاسیکو معروف 6 بر 2 هتریک کرد. او در لیگ قهرمانان با 9 گل آقای گل شد و رکورد جوانترین آقای گل را کسب کرد. او که در ابتدا فصل دستمزدش به 7.8 میلیون یورو رسیده بود در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا گل دوم بازی را با سر به فن در سار زد و آن خوشحالی معروف با کفشش را انجام داد.

لیونل مسی

پس از درخشش و کسب سه گانه، بارسلونا قرارداد مسی را تا سال 2016 تمدید کرد و رقم فسخ قرارداد او را به 250 میلیون یورو رساند. در همین حال دستمزدش به 12 میلیون یورو در سال رسید. مسی در 22 سالگی به اکثریت آرا توپ طلا را برای اولین بار برنده شد.

 

فصل 2010/11

او از بازی در پست وینگر راست ناراضی بود و بد کار می کرد و گواردیولا از او در پست شماره نه کاذب استفاده کرد و آمار گلزنی اش به شدت بالا رفت و در تمام مسابقات 47 گل به ثمر رساند و با رکورد رونالدو (برزیلی) در سال 97-1996 برابری کرد. هر چند بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2010 حذف شد اما مسی با 8 گل برای دومین سال پیاپی آقای گل شد و در آخر فصل با 34 گل کفش طلا اروپا را نیز برد. در سال 2010 و 2011 مسی بازهم توپ طلا را برنده شد. مسی در فصل 2011 با زدن 31 گل و دادن 18 پاس گل آقای گل لالیگا شد. بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان 2011 رسید و در ومبلی لندن به مصاف یونایتد رفت و مسی بازهم گره گشا بود و گل دو را به ثمر رساند (بارسلونا در فینال با نتیجه 3 بر یک منچستر یونایتد را شکست داد) و در پایان مسی با 12 گل برای سومین سال پیاپی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد. در پایان فصل مسی در مجموع 53 گل زد و 23 پاس گل داد. و به اولین بازیکن بارسلونا تبدیل شد که بیش از 50 گل در یک فصل زده است.

لیونل مسی

در فصل بعد مسی 73 گل به ثمر رساند و 29 پاس گل داد و رکوردی خارق العاده ثبت کرد. او در فینال جام باشگاه های جهان دو گل به سانتوس زد و به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد. در پایان سال برای سومین بار توپ طلا را برنده شد و به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده است این عنوان را سه بار برنده شود.

 

از سال 2012 تا 2015

در این سال مسی رکورد های زیادی را ثبت و جابه جا کرد. در 7 مارچ دو هفته بعد از آنکه در مقابل والنسیا چهار گل زد در مرجله یک هشتم در مقابل لورکوزن 5 گل زد و رکورد بیشترین گل در یک بازی لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد. در پایان به عنوان بهترین پاسور با 5 پاس گل انتخاب شد و با 14 گل آقای گل شد و رکورد خوزه آلتافینی را شکست. در 20 مارچ با هتریک در مقابل گرانادا رکورد سزار رودرگیوئز را که 57 سال پا برجا بود را با رد شدن از 232 گل در بارسلونا شکست. او در انتها فصل با رکورد خیره کننده 50گل آقای لالیگا و اروپا شد و 73 گل او در تمامی مسابقات رکورد 67 گل گرد مولر در سال 73-1972 را شکست. در فصل بعد تیتو ویلانووا اولین مربی او در لاماسیا سرمربی تیم شد. مسی در آن فصل کمک زیادی به بارسلونا کرد و با دو گلی که در مقابل بتیس به ثمر رساند رکورد 190 گل سزار رودریگوئز برای بارسلونا در لالیگا را شکست. او در ادامه فصل رکورد 40 ساله گرد مولر که 85 گل در یک سال میلادی به ثمر رسانده بود را با 91 گل شکست و این رکورد 40 ساله را به نام خود ثبت کرد. در پایان سال برای چهارمین بار توپ طلا را برد و به تنها نفری تبدیل شد که این توپ را چهار بار ربوده است.

 

وی در فصل 2013/14 ناکامی های زیادی را تجربه کرد. بارسلونا در آن سال به هیچ مقامی دست نیافت و همین موضوع یاعث شد تا وی فصلی بد را پشت سر بگذارد، فصلی که در انتها با اخراج تاتا مارتینو همراه شد.

لیونل مسی

اما در فصل 2014/15 بر خلاف فصل گذشته مسی فصلی پر از افتخار و رکورد شکنی را کسب کرد.لوئیس انریکه در این فصل هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و پس از گذشت تنها چند هفته از رقابت های لالیگا حواشی زیادی برای انریکه و مسی از سوی رسانه ها پدید آمد. برخی از رسانه های که اغلب بر ضد بارسا بودند، معتقد بودند که مسی با انریکه مشکل دارد و نمی تواند بازی همیشگی خودش را انجام دهد. این شایعات برای مدت دو هفته از سوی هیچ یک تکذیب یا تایید نشد تا اینکه مسی در یکی از کنفرانس های خبری خود به تمامی این شایعات پایان داد.

 

لیونل مسی در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا اسپانیا در فصل 2014/15، با ثمر رساندن 3 گل مقابل سویا رکورد گلزنی در تاریخ لالیگا را جابجا کرد. تلمو زارا ستاره افسانه ای باشگاه اتلتیک بیلبائو پیش از این با به ثمر رساندن 251 گل رکورددار بود. لیونل مسی تا تاریخ 24 نوامبر سال 2014، 253 گل برای بارسلونا در لالیگا به ثمر رسانده است و خود را به عنوان بهترین گلزن این رقابت ها معرفی کرده است که بعید است تا سالیان سالها کسی بتواند رکورد او را بشکند. شاید هم این رکورد برای او جاودانه شود. مسی پس از این رکورد شکنی به بارسلونا در کسب 3 گانه ای دیگر تلاش زیادی کرد. بازی های درخشان وی در این فصل، قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپادل ری را به همراه داشت. از جمله بازی درخشانش در مقابل بایرن مونیخ و یوونتوس در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا. وی تنها پس از 5 روز از قهرمانی در لیگ قهرمانان راهی کشور شیلی شد تا تیم ملی کشورش را در رقابت های کوپا آمریکا همراهی کند که در پایان با نایب قهرمانی او همراه شد.

لیونل مسی

پیش از شروع فصل2015/16 اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) لیونل مسی را از میان کریستیانو رونالدو و سوارز به عنولن بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب کرد. مسی با کسب این جایزه پر افتخارترین بازیکن اروپا در کسب این عنوان شد. لیونل مسی با کسب 49 رای نفر اول شد و لوییز سوارز با کسب 3 رای و کریستیانو رونالدو با کسب 2 رای به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

لیونل مسی

پس از دریافت این جایزه، فصل 16-2015 برای مسی با موفقیت و ناکامی همراه شد. بارسلونا در دیدار سوپر جام اروپا با نتیجه 5 بر 4 سویا را شکست داد و موفق شد این جام را هم کسب کند. مسی در آن بازی دو بار از روی ضربه ایستگاهی برای تیمش گلزنی کرد. اما ناکامی برای او در دیدار سوپر جام اروپا رقم خورد. بارسلونا در دو دیدار رفت و برگشت این جام با نتیجه عجیب 5 بر 1 شکست خود و دست مسی و یارانش از کسب جام کوتاه ماند.

 

لیونل مسی در هفته ششم این فصل از رقابت های لالیگا اسپانیا در دقیقه 4 دیدار با لاس پالماس از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد و پس از انجام تست های پزشکی این بازیکن برای مدت 2 ماه از میادین به دور ماند. این در شرایطی بود که بارسلونا حال روز خوبی نداشت و نتایج ضعیف و پیروزی های دشواری را کسب می کرد.

لیونل مسی

 

این فوق ستاره آرژانتینی در مراسم توپ طلای سال 2015 با کسب 41.33 رای پنجمین توپ طلایش را کسب کرد. وی برای کسب این جایزه با کریستیانو رونالدو و نیمار رقابت می کرد. مسی در سال 2015 در مجموع دیدار های باشگاهی و ملی 61 بار به میدان رفت و 52 گل به ثمر رساند. به طور میانگین مسی در هر بازی 0.85 گل به ثمر رسانده است. ضمن اینکه این بازیکن بازیساز در 61 بازی خود 26 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. وی در تیم بارسلونا هم 53 بار به میدان رفته است که 48 گل به ثمر رسانده و با پیراهن تیم ملی آرژانتین 8 بار به میدان رفته است و 4 گل به ثبت رسانده است. مسی در سال 2015 سه بار در مقابل تیم های دپورتیو لاکرونیا، لوانته و رایو وایکانو هتریک کرده است. وی همچنین 12 ضربه پنالتی زده است که 8 ضربه آن به گل تبدیل شده.

 

 

رده ملی
در رده ملی او قادر بود برای تیم های ملی اسپانیا و آرژنتین به میدان برود اما پیشنهاد ماتادور ها را رد کرn و برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت. او در تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین عضویت داشت. او در سال 2005 یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان بود که در هلند قهرمان آن مسابقات شده‌بودند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و هم‌چنین بهترین گلزن شد.

 

مسی اولین بازی خودش را در رده بزرگسالان مقابل تیم ملی مجارستان زمانی که 18 سال داشت در 17 اوت 2005 انجام داد. او در دقیقه 63 به زمین بازی آمد ولی داور بازی، مارکوس مرک او را در دقیقه 65 به‌خاطر ضربه زدن به مدافع مجارستان، ویلموش وانکزاک از زمین بازی اخراج کرد. هر چند مدافع مجارستان پیراهن مسی را می‌کشید. این تصمیم بحث برانگیز بود و مارادونا نیز ادعا کرد که این تصمیم داور از پیش برنامه‌ریزی شده بود. مسی دوباره در روز 3 سپتامبر در بازی با پاراگوئه در مقدماتی جام جهانی آلمان در ترکیب تیم قرار گرفت و در نهایت بازی با نتیجه 1-0 به سود آرژانتین به پایان رسید. او پیش از این بازی گفته بود: مدت حضورم در بازی اول بسیار کوتاه بود، این بازی برای من بازی اول محسوب می‌شود.

سایت ورزش 11 - اولین بازی مسی برای آرژانتین
او دومین بازی خود را برای آرژانتین در برابر پرو انجام داد. پس از این بازی، پکرمن، سرمربی وقت آرژانتین، مسی را «جواهر» نامید.

 

کوپا آمریکا 2007

مسی اولین بازی‌اش را در کوپا آمریکا در سال 2007 در مقابل ایالات متحده آمریکا انجام داد، در بازی‌ای که آرژانتین با نتیجهٔ ۴-1 بر حریفش چیره شد. در آن بازی، مسی توانایی‌های خود را در نقش بازی‌ساز نشان داد؛ او یک پاس گل داد که توسط هرنان کرسپو تبدیل به گل شد و نیز چندین شوت در چارچوب زد. توز در دقیقهٔ 79 به بازی آمد و جای مسی را در زمین بازی گرفت و چند دقیقهٔ بعد او نیز موفق به گلزنی شد.

 

المپیک تابستانی 2008

مسی از حضور در بازی‌های آرژانتین در المپیک تابستانی 2008 منع شده‌بود. بارسلونا با مشورت با مربی تازه منصوب‌شده، پپ گواردیولا، اجازه داد که مسی بتواند تیم کشورش را در المپیک همراهی کند. او به تیم ملی المپیک کشورش ملحق شد و توانست گل اول بازی با تیم ملی ساحل عاج را در بازی‌ای که 2-1 به سود آرژانتین به پایان رسیده‌بود به ثمر برساند. او در بازی با هلند هم گل اول بازی را به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به آنخل دی ماریا داد. آن بازی نیز در نهایت در پایان وقت اضافه 2-1 به سود آرژانتین به پایان رسید. مسی باز هم در مرحله نیمه نهایی بهترین بازیکن میدان لقب گرفت. در دیداری که تیم کشورش با 3 گل مقابل برزیل پیروز شد و توانست به دیدار فینال راه پیدا کند. مسی با دادن پاس گل به دی ماریا باعث شد که تیمش در دیدار فینال نیز 1-0 بازی را از نیجریه ببرد و تیم آرژانتین قهرمان آن مسابقات شود.

سایت ورزش 11 - لیونل مسی

مسی در جام جهانی 2010 کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود و علی رغم بازی های خوب آرژانتین و ضعیف مسی، آرژانتین در مرحله یک هشتم با شکست 4 بر در مقابل آلمان حذف شد تا مسی نتواند خودش را به رکورد های مارادونا در تیم ملی برساند. در طول چهار سال تا جام جهانی بعد مسی بازی های متوسطی را از خود در تیم ملی ارائه داد و برخی او را به کم کاری متهم کردند. در کوپا سال 2011 که در آرژانتین برگزار شد به همراه آرژانتین نتایج خوبی کسب نکرد و به اروگوئه قهرمان مسابقات باخت و حذف شد. مهمترین اتفاق در رده ملی برای مسی به جام جهانی 2014 می رسد جایی که با شکست تمامی حریفان با آلبی سالسته روانه فینال مسابقات شد اما بازهم طالع نحس آلمان جلوی لیونل مسی را گرفت و مسی علی رغم اینکه بهترین بازیکن تورنمنت شد نتوانست با آرژانتین قهرمان جهان شود. درست یکسال بعد در مسابقات کوپا 2015 شیلی مسی بازهم به همراه آلبی سالسته به فینال رسید اما سیه روزی های مسی در تیم ملی تمامی نداشت و آرژانتین در ضربات پنالتی مغلوب شیلی میزبان شد.

لیونل مسی


بهترین گلزن تاریخ لالیگا اسپانیا

لیونل مسی در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا اسپانیا در فصل 2014/15، با ثمر رساندن 3 گل مقابل سویا رکورد گلزنی در تاریخ لالیگا را جابجا کرد. تلمو زارا ستاره افسانه ای باشگاه اتلتیک بیلبائو پیش از این با به ثمر رساندن 251 گل رکورددار بود. لیونل مسی تا تاریخ 24 نوامبر سال 2014، 253 گل برای بارسلونا در لالیگا به ثمر رسانده است و خود را به عنوان بهترین گلزن این رقابت ها معرفی کرده است که بعید است تا سالیان سالها کسی بتواند رکورد او را بشکند. شاید هم این رکورد برای او جاودانه شود.

صحنه گلی که باعث شد مسی رکورد گلزنی تلمو زارا را بشکند

لیونل مسی

 

رکورد های خارق العاده مسی

لیونل مسی رکورد های دست نیافتنی و خارق العاده زیادی زده است. مسی آنقدر رکورد در گینس ثبت کرده که یک خبرنگار اسپانیایی گم شدن کتاب های گینس در کتابخانه ها را به او ربط داده! ارتباط گم شدن کتاب‌های گینس با لیونل مسی مسی در جدیدترین رکورد خود تا کنون هجده بازی پی در پی گل زده که رکودی بی سابقه و بی نظیر می باشد.

هفدهم اکتبر سال 2004 یک جوان آرژانتینی در بازی بارسلونا مقابل اسپانیول به جای دکو وارد میدان شد. نام او لیونل مسی بود که این دیدار در واقع آغازی بر دوران تکرار نشدنی او در دنیای فوتبال بوده است. این روزها این ابر ستاره دنیای فوتبال حضور ده سالگی خود در بارسلونا را جشن می گیرد، به همین دلیل این یادداشت ده لحظه باشکوه و به یاد ماندنی از حضور ده ساله وی در بارسلونا را مرور خواهد نمود.

 

10- اولین گل مسی برای بارسا
مسی برای به ثمر رساندن اولین گل خود برای بارسا نیاز به بیش از شش ماه زمان داشت. در ماه می سال 2005 و در بازی مقابل آلباسته موفق به ثمر رساندن اولین گل خود در بارسا شد، وی این گل را به زیبایی هر چه تمام تر از روی پاس رونالدینیو به ثمر رساند.

9- زدن پنج گل به بایرلورکوزن
در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه مارس سال 2012، لیونل مسی در پیروزی 7:1 مقابل بایرلورکوزن شگفتی ساز شد و توانست پنج گل به ثمر رساند. کارلوس پویول در این خصوص پس از بازی گفت:"برای مسی کار ساده ای بود، چون او خدای فوتبال است. "

8- گل زنی با ضربه سر در فینال لیگ قهرمانان
مسی با قدی به اندازه تنها 1. 69 متر در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 مقابل منچستریونایتد تاریخ ساز شد و توانست با ضربه سر دروازه منچستریونایتد بزرگ را باز نماید و زمینه ساز قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آن سال گردد.

7- زدن چهار گل به آرسنال
بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنالی صف آرایی نمود و ابتدا توپچی ها با یک گل موفق به پیش افتادن از حریف خود شدند، اما در ادامه لیونل مسی موفق به زدن چهار گل شد تا شاگردان ونگر موفق به صعود به مرحله بعد نشوند.

6- هت تریک مقابل رئال مادرید
در ماه مارس سال 2007 مسی در بازی مقابل رئال مادرید ناجی تیمش شد. در تساوس 3:3 مقابل رقیب بزرگ، لیونل مسی نوزده ساله موفق به ثمر رساندن هر سه گل تیمش شد.

5- برد پر گل مقابل رئال مادرید
پیروزی 5:0 مقابل رئال مادرید در نوامبر سال 2010 یکی از بزرگترین تحقیرهای مادریدی ها در تاریخ رقابت های الکلاسیکو می باشد. اگر چه در دیدار مقابل شاگردان خوزه مورینیو، مسی خود موفق به گل زنی نشد، اما با عملکرد درخشان خود در این دیدار و ارسال دو پاس گل نقشی تعیین کننده در پیروزی پر گل بارسا داشت.

4- گل قهرمانی
در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپای سال 2011، بارسلونا باز هم به مصاف منچستریونایتد رفت. لیونل مسی بی تردید بهترین بازیکن میدان بود و توانست گل پیروزی بخش تیمش را از روی یک حرکت انفرادی به ثمر رساند.

3- زدن دو گل در برنابئو
در دیدار نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند، در این دیدار که مادریدی ها میزبان آن بودند لیونل مسی با زدن دو گل تماشاگران حاضر در استادیوم برنابئو را به سکوت واداشت و مقدمات صعود تیمش به دیدار نهایی را فراهم نمود.

2- بهتر از گرد مولر افسانه ای
در سال 2012 لیونل مسی موفق به ثمر رساندن 91 گل در یک فصل از رقابت های فوتبال شد و به این ترتیب رکورد گرد کولر اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در این زمینه را از آن خود نمود.

1-گل مارادونایی
در آپریل سال 2007 و در دیدار مقابل ختافه لیونل مسی موفق به ثمر رساندن زیباترین گل خود شد. وی با انجام یک حرکت انفرادی از زمین خودی و جا گذاشتن مدافعین و حتی دروازه بان ختافه موفق به گشودن دروزاه حریف شد. این گل بسیار شبیه به گلی بود که دیگو مارادونا در جام جهانی 1986 وارد دروزاه پیتر شیلتون سنگربان تیم ملی انگلیس نموده بود.


شایعهٔ مرگ مسی

در روز 27 مهٔ 2012، توییتی از سوی شبکه فاکس اسپورتز آمریکا تنها برای 55 ثانیه در صفحهٔ اختصاصی این شبکه در توییتر قرار گرفت که خبر مرگ مسی را اعلام کرد؛ اما مسوؤلان فاکس بلافاصله این توییت را پاک کردند. متن این توییت این بود:با تاسف باید اعلام کنیم که لیونل مسی در هنگام تمرینات، به دلیل ایست قلبی درگذشته است. خدا مسی را بیامرزد.

 

زندگی شخصی

از سال 2008 و در سن 20 سالگی مسی با آنتولا رکوزا نامزد است. او آنتولا را از 5 سالگی می شناسد او دختر خاله ی یکی از دوستانش در روزاریو است. مسی و آنتولا دو پسر دارند. تیاگو در سال 2012 به دنیا آمد و ماتیاس در سال 2015 به دنیا آمده است. او برای جشن گرفتن اولین بارداری همسرش در بازی با اکوادور بعد از گل توپ را زیر لباسش قرار داد. نام پسرش و جای دست او روی ماهیچه دوقلو پای چپش تتو شده است و صورت مادربزرگش روی شانه است تتو شده است. شاید تنها مشکل زندگی مسی، مشکل او و مدیربرنامه هایش که پدرش است فرار مالیاتی در این چند سال اخیر باشد.لیونل مسی که به فرار از پرداخت مالیات 4.1 میلیون یورویی که مربوط به سال های 2007 تا 2009 بود متهم شده بود در 26 سپتامبر 2015 از این اتهام مبرا شدو پدرش به 18 ماه زندان محکوم شد، اما پس از گذشت تنها چند روز پس از این رای دادگاه، نماینده دولت در دادگاه درخواست22 ماه زندانی را برای مسی طلب کرد و کماکان این ماجراها ادامه دارد

 

مسی علاوه بر کمک هایی که به یونیسف می کند. یک بیناید خیریه به نام خودش دارد که به سلامتی، تحصیل و ورزش کودکان می پردازد.

 

در مبحث اسپانسرینگ مسی تا سال 2006 با پپیسی و آدیداس قرارداد داشت و بعد از آن در 14 سالگی با نایک قرارداد بست ولی دوباره با آدیداس قرداد بست. مسی همچنین با شرکت های دلوچا گابانا و پیگوئت و ژیلت و ترکیش ایرلاین قرارداد دارد. او در زمینه بازی های کامپیوتری با کونامی قرارداد داشت و در بازی های سال 2009-2010-2011 عکسش روی جلد بود و در سال های بعد برای شرکت رقیب، ای اسپرت تبلیغ کرد و عکسش روی کاور فیفا 13، فیفا 14، فیفا 15 و فیفا 16 بود.


از تمام موفقیت های لیونل مسی می توان گذشت اما از یک فرد در مورد لیونل مسی و حتی در مورد هوادارن فوتبال نمی توان گذشت. از سیلیا مادربزرگ فقید لیونل مسی که همراه بی چون چرا مسی در 11 سال ابتدا زندگی اش بود.

 

مادربزرگ. . . . . . . مرسی. . . . . . مرسی که بودی. روبه آسمان با مادربزرگ جشن بگیر لئو کوچک.


 

جوایز و افتخارات لیونل مسی

لیونل مسی برنده 5 توپ طلا

 

افتخارات لیونل مسی در رده باشگاهی

لیونل مسی افتخارات باشگاهی لیونل مسی
6 عنوان قهرمانی در سوپر جام اسپانیا 7 عنوان قهرمانی در لالیگا اسپانیا
بارسلونا 13/14 بارسلونا 14/15
بارسلونا 12/13
بارسلونا 11/12 بارسلونا 10/11
بارسلونا 10/11 بارسلونا 09/10
بارسلونا 09/10 بارسلونا 08/09
بارسلونا 06/07 بارسلونا 05/06
بارسلونا 05/06 بارسلونا 04/05
3 عنوان قهرمانی در جام حذفی اسپانیا 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا 14/15
بارسلونا 14/15 بارسلونا 10/11
بارسلونا 11/12 بارسلونا 08/09
بارسلونا 08/09 بارسلونا 05/06
2 عنوان قهرمانی در سوپر جام اروپا 2 عنوان قهرمانی در جام باشگاه های جهان
بارسلونا 2012 بارسلونا 2012
بارسلونا 2015
      بارسلونا 2015

افتخارات فردی

بهترین گلزن لالیگا اسپانیا (259 گل - تا تاریخ 13 ژانویه 2016)
بهترین بازیکن جوان جهان (2006، 2007 و 2008)
بهترین گلزن جام جهانی زیر بیست سال (2005)
بهترین بازیکن جام جهانی زیر بیست سال (2005)
بهترین بازیکن لالیگا (2009/ 2010 ، 2011/2012، 2014/2015)
بهترین گلزن لالیگا (2014/2015)
بهترین گلزن لالیگا (2010 و 2012)
کفش طلای اروپا (2010 و 2012 و 2013)
بهترین بازیکن اروپا: (2011 و 2015)
توپ طلای جهان (2009، 2010، 2011 ، 2012 و 2015)
بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا (2009،2010، 2011 ، 2012)
بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا
زدن بیشترین گل در یک سال با 91 گل
جایزه آلفردو دی استفانو: (2009، 2010 و 2011)

 

افتخارات تیمی
قهرمانی در رقابت های فوتبال زیر بیست سال جهان (2005)
قهرمانی در سوپرجام اروپا: 2009, 2011, 2015
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا: 2005–06, 2008–09, 2010–11, 2014–15
قهرمانی در لالیگای اسپانیا: 2004–05, 2005–06, 2008–09, 2009–10, 2010–11, 2012–13, 2014–15
قهرمانی در سوپر جام اسپانیا: 2005, 2006, 2009, 2010, 2011, 2013
قهرمانی در کوپا دل ری: 2008–09, 2011–12, 2014–15
قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان: 2009, 2011، 2015

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1143

برچسب های مهم

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

  مشخصات نام کامل کتاب درسنامه: بیماری های قلب و عروق توضیحات بیشتر: از سری منابع اصلی دستیاری و...  حاوی 36 فصل مولف: دکتر ابراهیم نعمتی پور و با همکاری اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد صفحات: 614 فرمت: PDF پی دی اف زبان: فارسی کیفیت: بسیار عالی سال ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر  آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

دانلود جزوه حقوق مدنی استاد شعبانی

دانلود جزوه حقوق مدنی استاد شعبانی

جزوه عالی حقوق مدنی آماده برای دانلود استاد: دکتر شعبانی سال: 1400 تعداد صفحات: 453 فرمت: پی دی اف pdf کیفیت: عالی حجم: 92.5 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی   ... ...

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن انجمن معتادان گمنام NA   درباره کتاب: هر روزی که ما پاک زیسته و اصول روحانی بهبودی را تمرین می کنیم, حقایق بیشتری آشکار می گردند. اولین نسخۀ کتاب پاک زیستن در سال 1983 نوشته شد اما آغاز این پروژه حتی به پیش از این تاریخ نیز مربوط می گردد. این ... ...

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار نویسنده: آلن کار مترجم: کاوس نویدان گوینده: علی همت مومیوند فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 100 مگابایت مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین ... ...

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

راه های مخ زنی دخترها   این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ... ...

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

روش تحقیق پدیدارشناسی Phenomenology  هدف پژوهشگر از اجرای طرح تحقیق پدیدارشناسی آن است که معنی یک پدیده یا مفهوم مورد مطالعه را از نظر یک گروه افراد بررسی کند این روش جز روش های کیفی پژوهش بوده که به بررسی تجارب زیسته افراد در مورد یک پدیده خاص می پردازد لذا در این دوره ... ...

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

گراندد تئوری (نظریه زمینه ای) روشی است که برای اولین بار در سال 1967 توسط دو محقق به نام گلیزر و اشتراوس مطرح شده است. این روش منجر به ایجاد شکل معروفی از تحقیق و بررسی در حوزه های آموزش و پژوهش سلامت شده است. در این روش تاکید بر روی نسلی از نظریه مبتنی بر داده است . به ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

دریافت فایل : پکیج صداسازی متود CVT
دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

کتاب  اسرار نشانه ها فهرست مطالب از نظر حقوقی دفینه چیست ؟ قبل از هر چیزی نشانه های دفینه را بشناسیم نشانه های دفینه چگونه رمز گشایی میشوند معانی آثار و علائم دفینه : درخت – بت خانواده – شیر – کوزه های خالی -اسب و اسب سوار – جای پا شکل چارق یا کفش – نماد دنده و ... ...

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

*** دانلود نقشه های اجرایی سازه پل هوایی عابر پیاده به همراه جزئیات پل هوایی عابر پیاده در قالب یک فایل اتوکد قابل ارائه به سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان راه داری و نظام مهندسی ***   در این مجموعه برای شما دتایل کم نظیر و ارزشمندی از نقشه های اجرایی سازه مربوط به پل ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

عنوان جزوه: بیوشیمی بالینی  (منابع علوم پایه) تعداد صفحات:109 فرمت جزوه:PDF توضیحات بیشتر در مورد جزوه : دانلود جزوه بیوشیمی بالینی که مربوط به دروس علوم پایه پزشکی می باشد. این جزوه در 109 صفحه آماده شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است این جزوه اسکن ... ...

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب   کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب ناشر کتاب: (Schubert Verlag (2010 فایل PDF کتاب به زبان آلمانی و در 187 صفحه است. فایل PDF با بهترین کیفیت و با ... ...

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

دانلود کتاب معلم نوو پریسما آ2   فایل به صورت pdf با کیفیت خوب و برای راحتی در تدریس یا آموزش کتاب نوو پریسما A2  می باشد. کتاب Nuevo Prisma A2 با ساختار جدید بر اساس متد قبلی این مجموعه جهت فراگیری زبان اسپانیایی ویژه بزرگسالان توسط انتشارات Editorial Edinumen به چاپ ... ...

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

به نام خدا سلام این یک فایل اکسل میباشد که محاسبه وزن الکترود و وزن فیلر نسبت به سایز و ضخامت لوله را محاسبه میکند ، و بسیار دقیق میباشد و  چندین بار امتحان شده ، روش کار بسیار ساده هستش سایز لوله رو انتخاب کرده و بعد ضخامت لوله و یا همون اسکیجول و جنس لوله که کربن هست ... ...

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

در اینجا جزئیات اجرایی کمیاب از نحوه اجرا و نقشه های مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فولادی را می توانید دانلود کنید... نقشه های دانلودی در فرمت فایل اتوکد dwg و قابل ویرایش هستند... شامل : دانلود دتایل اجرایی مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فلزی نحوه اتصال بولت ها به ستون ... ...

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

بسمه تعالی پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی در زندگی سایت نهاد 7 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   معرفی درس: در این درس حجت الاسلام مسعود عالی در 7 جلسه به آثار یاد مرگ در زندگی روزمره می پردازد موضوع این درس زندگی پس از مرگ است. استاد با گفتاری ساده و روان در این ... ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

  این محصول آپدیت شد تاریخ 1400/03/16  اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

یزد میدان مارکار چهارراه فاطمیه بلوار منتظر قائم

با ما درجه یک باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما